Så fruktansvärt ointressant!

Chill dag. Film kollande var det som hände på psykologin! Det och betygsamtal. Med andra ord inget inödigt tänkande, utan mer sovande! Naaajs. Jag fick förövrigt Godkännt på Tek Psykologi! Känns awsome!! Är riktigt jävla nöjd asså! Galant! Trodde ärligt jag skulle få ig!! NAtchos!

Sen var det till att lyssna på människors redovisningar om olika folkmord och massmord och sånt! Så massa chill där också. Jag har altså typ inge gjort ett gnutta idag! men vad gör det.

Nej nu ska jag sminka mej och haffa ett par najsiga kläder som känns lite mer fancy! Jag ska ju till Fribergsherrgård. Det är helt enkelt lite finare lite bättre!!

Nej fan tjilevippen va. Här har jag egentligen inte tid att sitta och snacka om allt och inget!
Pussva!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du vara så överdrivet glad över ett g? fail?! ett g ska ju vara en självklarhet! Om det hade vart mvg eller vg hade man kunnat vara glad, ett g är fan pinsamt!

2009-12-08 @ 16:21:16
Postat av: Yohanna

Du som skrev den anonyma komenatern ovan, du kan gå och dö, okeey?!-.-



Men det jag egentligen ville säga med den här komenatren är, tack Jenny och ha det så kul ikväll! =)<3

2009-12-08 @ 16:34:36

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback