Önskar


Sitter och begrundar mitt hår. Ja jag allmänt leker cool framför spegeln. Jag undrar varför jag inte kunde vara lika snyggvackerascool som fina Elin. Så såg tamefan inte jag ut i lugg :( och nu sitter jag och tråkar över att jag ser ut som en rysk hora i rött läppstift. Jag dör på mitt hår som inte är någon frisyr what so ever. Jag dör lite helt enkelt! Man märker att jag är utråkad i livet när jag vill klippa mig eller färga håret. Nu funtar jag på lugg, eller rött/brunt/svart hår. De låter cp men jag har en ide. Synd att jag inte lär passa i det. Nämde jag att jag dör lite?

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Jag tycker du ska skaffa lugg igen, du ver jätte fin i det.

2009-12-10 @ 10:00:04

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback