OK?!?!?


Ehhhh.. Ja vad ska man svara på detta... Det känns som att folk som är anonyma ofta är såna där fegisar som inte vågar stå för det dom säger!! Du ska nog inte säga så mycket när du faktiskt inte har en aning om vafan du snackar om! Jag hade 74 % frånvaro på hela kursen Tekninsk Psykologi, och att jag ändå lyckades haffa ett G är dan markabelt! Det är as duktigt av mig att jag har kunnat klara av det! G innesäbär att jag har uppnått alla kursmål, att jag atså kan ALL fakta inom Tek Psy! Det är ju as bra, med sån hög frånvaro! Och anledningen till att jag har så hög frånvaro är en annan historia! Jag är nämligen sjuk, och har vart det ett bra jävla tag. Jag väntar på en operation, och det är altså så att jag inte kan vara i skolan varje dag just på grund av detta!
Att du äns sitter och lägger ner energi på att jag fått ett g när du inte har nån aning om mina omständigheter förundrar mig så jävla mycket!!! SKA JAG ÄNS BEHÖVA FÖRKLARA MIG FÖR NÅTT JÄVLA LOW LIFE SOM INTE ÄNS VÅGAR SÄGA VEM HAN/HON ÄR?!?! Nej skulle inte tro det! Men nu gör jag det för att jag är så jävla trött på att jag ska få skit och konstiga frågor angående mig och skolan!!!! Ena min njure släpper inte ut vätska! När jag dricker vätska samlas det i njuren och den sväller. Jag har nämligen ett kärl som är i kläm och därför kan jag inte dricka så mycket vätska! Sorry, men jag har ont och det innebär konsekvenser för mitt skolarbete överlag! SÅ NU VILL JAG INTE HÖRA ETT JÄVLA ORD OM VARFÖR JAG ÄR HEMMA SÅ JÄVLA OFTA! NEJ JAG ÄR INGET PUNDAR HUVE SOM HELT ENKELT VÄLJER ATT STANNA HEMMA! Jag önskar verkligen att jag inte var sjuk, för jag satsar som bara fan i skolan! Jag hatar att den här jävla sjukdommen har påvärkat mina betyg men så funkar livet! ibland blir man sjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

bra där! idioter finns det gott om märks så jävla tydligt. jag blir SKITARG på sånthära.



inget liv what so ever tydligen, -.-!

2009-12-08 @ 20:15:31

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback