Nu drar jag från skiten fan

Hej hoppla! Har egentligen inget att säga. Förutom att det ska bli skönt att isolera mig på landet i morgon. Det känns skönt att lämna stan och att lämna all drama och skit bakom mig ett litet tag. Jag vill verkligen bara bort. Bort bort bort. Ja det är vad jag vill. Så att åka till pappa och bara titta på Kenny Starfigther i film rummet känns som en jävligt tänkbar lösning. Jag känner mig frustrerad och sviken, vilket inte är rätt egentligen. Så nu måste jag bort. Inte ha nån kontakt med dom här jävlarna. Gone Baby Gone. Förhoppningsvis kommer de leda till att jag överlever den sista veckan i skolan. Sen är det lov. Då slipper jag de mesta. Då kan jag fokusera på de goda. Då kan jag andas igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback