No bs, just pure honesty!

Yeeeeah. Jag är tillbaka lite. Kanske. I alla fall då och då. Jag har faktiskt inte haft tid att blogga överhuvudtaget den sista tiden. Nej. Jag har haft saker att ta i tu med. Livet helt enkelt. Det är lika körigt som förut. Men vissa saker är mindre rörigt. Så nu är jag här. Fortfarande i röran, men med ett tungt hjärta. Jag behöver bloggen för att få ut skiten. Så jag tänker skriva när det passar mig. När jag känner att hjärtat är för tungt. När det är redo att brista. Så om det inte passar sig att höra det jag känner är det lika bra att dra på en gång. Go Go Go!

Nu är grejen så att jag är på dåligt humör tjugofyrasju ungefär. Det är personliga anledningar så om jag hade velat att någon skulle veta skulle jag berätta det. Så ja, det finns en anledning till att jag inte har velat prata eller så. Därför kommer förmodligen texterna vara cp här. Texter som ingen riktigt förstår. Så ni behöver inte äns fråga. Ni behöver inte slänga ur er en massa "men gumman hur är det egentligen?!?" för jag kan säga det på en gång. Det är skit. Så. Nej jag tänker inte berätta för alla mina vänner. Nej jag tänker inte berätta för alla i skolan. Nej helt enkelt! Så kan vi lämna det vid det?! Det finns en som vet. Det är för att jag är 1000 % säker på att han förstår! Ni andra får helt enkelt leva i dimman tills jag väljer att dela med mig.

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

shyst att du delar upp vänner och folk i skolan. Då vet man att dom på psyket inte är dina vänner utan snarare klasskamrater ^^ det skulle nog inte uppskattas om dom läste de här flicka lilla

2009-12-31 @ 01:53:39

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback