Me and my Darlings

Mitt liv har vart fullt av kaos både igår och idag. Jag kan även spå att morgondagen kommer vara kaos. Det är ungefär så mitt liv är. Kaos. Men det Kaos jag pratar om nu är inte likt det andra. Nej det är inte som det där jag väljer att kalla skiten. Det här är något så mycket finare. Det är bra kaos. Det är mina kusiner. Mina små älsklingar som jag och min mammi vart barnvakt åt. Tyvär har livets vanliga skit-kaos spelat in väldigt mycket, så jag har tagit hand om dom små liven aldeles själv större delen av tiden. Sen är det även så att Alexander vägrar att vara med min mammi. Så när det gäller allt från att gå upp med honom mitt i natten, natta honom eller mata honom är det jag som får fixa biffen. Men är man så söt är det ju helt ok för min del. Synd bara att han Poopar så förjävligt!


En trött Jenny och två livfulla barn!


Jag och min bebis


Världens finaste små barn!


Alexander & Jag är en oslagbar kombo på bild!


Kommentarer
Postat av: Yohanna

Så sjukt söta alla tre :D

2009-12-20 @ 15:20:10

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback