Måndag, lite som alla andra måndagar

Shuppa!
Resultatet av min brutala trötthet vart att jag dök upp i skolan näst in till i pyjamas och brutalt ostylad! Varken smink eller nån kontroll över håret! Känns sådär. Men vad gör man! Vart fan är alla mina kläder?!?!?!? Någon som vet fan?! Hatar att typ hälften är gone baby gone!

Nu sitter jag och funtar på att plugga Människan Socialt och kulturellt... Men det är inte så mycket mer än en tanke känns det som! Jaja, jag var ju i alla fall i skolan idag.. Borde det inte ge mig rätten att skiiita i att plugga ^^?

Nej här kan jag i alla fall inte sitta och skräpa! Inte du häller VaVaVA?!??



Kommentarer
Postat av: hanna

Nu försöker vi igen, och den här gången gills det inte med något hyenaskratt till svar madame!

Gapa och svälj komplimangen kvinna!



SNYGGING!

2009-12-14 @ 18:51:10
Postat av: Absolutben- Jenny

hahhahahahahahahha du är fööööööööööööööör jävla rolig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jenny gapar och sväljer komplemangen!! Dom kommer allt för sällan ;)<3

2009-12-14 @ 19:14:56

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback