Mad World

Tune Robbers – Mad World
Dom senaste dagarna har jag hört den här låter många gånger. Är det ett tecken? För jag har så många minnen och känslor som sitter ihop med den. Många minnen... Inte speciellt bra. Ändå hade jag glömt bort den. Jag hade glömt bort hur mycket jag brukade älska den. Jag har glömt bort hur mycket jag brukade lyssna på den. Tills den dagen jag började koppla ihop den med dej. Med det. Då slutade jag. När jag valde att lägga det bakom mig och glömma, glömde jag även låten. Det är så ironiskt att jag hörde den nu, när jag har plockat fram det igen. Det är helt enkelt knas. Känns som ett tecken. Vet bara inte hur jag ska tolka det. Kanska inte längre koppla ihop låten med det. Kanske att det är ok att gå vidare. Kanske att det är ok att faktiskt gilla låten igen. Jag vet inte. Men i mina ögon kommer den här låten plockas fram när jag är ledsen. När jag bara vill lyssna på nått depp. Men och andra sidan är den ju himla konstigt. Låten är ju depp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback