Jul jul strålande jul!

Jag har handlat julklappar idag. Mest för att tänka på nått annat än det som äter upp mig innefrån och ut. Syrran ryckte upp mig och sa att det fanimej var dags att handla lite julklappar. Så vi gav oss av för stor shopping! Nu har jag faktiskt handlat dom flesta och tur är väl de eftersom pengarna gick åt om vi säger så! Okej jag har några kvar. Men iaf! Jag har handlat mer än många! hihho jag är så nöjd. Jag tror att familjen kommer bli jätte glada :D Speciellt min käre far och bonus mor! Det är de bästa med julen, att man får se sina älskade så himla lyckliga!

Jag handlade faktiskt lite julklappar till mig själv också ^^ som vanligt. Så nu ska jag fixa upp mina fina tomtar som införskaffades idag och fixa i ordning lite här hemma. Det är altid så jävla stökigt. Tanken var att jag skulle städa mitt rum idag så allt är fixat inför mamis långbesök, men det blir annat idag. Min Fina vänn Hanna kommer och sover här, för det är minst sagt behövligt! Så nu plockar jag mest undan i vardagsrummet så att det inte ska vara allt för vidrigt, även fast de känns som om vi kommer spendera den största tiden vid en askkopp!


Kommentarer
Postat av: hanna

haha, du har så rätt så rätt!!!!<33333

2009-12-05 @ 19:20:32

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback