I ett tvättmedel paket!


Vad exakt gör jag på foton?!?! Hahahah! Jaja. Man kan ju inte lyckas jämt och ständigt! Nej nu måste jag ta mig i kragen och göra nått annat än att bara glo på massa gammla avsnitt av 2and½men! Det finns ju så mycket jag borde göra. Det finns så mycket jag vill göra. Men så jävla lite jag orkar. Ja ni fattar grejen! Nej jag orkar faktiskt inte äns se på tv.. Jag är smått uttråkad OCH trött asså. Illa kombo! Aja jag kommer nog på nått. De lutar mot att bara dö i sängen.. Dö med mina tankar. Nej de brukar fan inte heller vara nån hitt precis. Bajs på mitt humör asså!!

Nej nu ska BajsJenny ta sitt hyena skratt och trista humör och hitta på nått som inte gör en galen! Ja tummen upp på det! TjaFan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad jag hade behövt lite fantasi idag jag med! Legat framför teven sen klockan sju, gråtit till reklam och biggest looser, ja men d hör ju vilken kris det är :(

2009-12-15 @ 13:08:17

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback