Friends


Idag har jag pratat så att jag blev helt seg i huvudet. Vem var den lyckliga lilla tomten som fick lyssna? Jo, Yohanna så klart! Min älskling som bara fattar allt jag säger. Som bara förstår hur jag känner innan jag själv verkar göra det. Det är härligt att ha någon som bara fattar. Någon som kan läsa mina tankar. Någon jag vet inte kommer krossa mitt hjärta! Någon man absolut kan lita på i alla lägen. Det var som härligt att vi slutade klockan 11 idag. Sånna dagar gillar vi. Mycket. För det ger oss så himla mycket mer tid till att älta saker! Och det är ju lite så vi jobbar! Vi hann i alla fall med att prata, skratta, nästan gråta, ha sönder skedar och prata massa till.

Nu ska jag lyssna på musik och reda ut mina kännslor! För dom är många och röriga. Minst sagt!


Kommentarer
Postat av: Yohanna

<3

2009-12-10 @ 09:56:51

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback