En dag som alla andra


Nu sitter jag och väntar på moster med familj. Det blir lite födelesdags fika och fira tredje advent.
Min telefon är proppfull med sms från en ända person typ. Hahah as najs. Om jag får säga det själv. I helgen har förövrigt följande skett. På fredagen åkte jag ut till min pappi på landet. Bruuushan plockade upp mig så jag fick skjutts sista biten vilket var najs. Vi tog det mest lugnt eftersom vi alla var rätt så jävla trötta. Så blev det lördag rätt fort. Då Var det bara till att fixa sig iordning inför jullunchen med jobbet. Jag taggade till genom att lyssna på lugna favoriter, eftersom det är det ända man lyssnar på när vi jobbar ^^ haha jag vart trött vilket ifs stämde. Julbordet var najs! Vi skratta snacka och kramades och bara njöt av den goda maten. Det var minst sagt trevligt. På kvällen vart det en date med min polare Mr Starfigther. Vilket alltid är naaajs! Det känns som om jag sovit mig igenom hela helgen med undantag från jullunchen! änså är jag redigt trött!

Nej nu måste jag underhålla gästera som kom såhär en timme senare. Det är så i min släckt. Säger man kl tre kan man förväntasig gästerna till fyra! Chill pill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyyygggiiing :O

2009-12-13 @ 19:05:10
Postat av: Absolutben- Jenny

Hahahahahhahaha

2009-12-13 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback