Dienstag

Snöööööstorm! Snöööstorm hörrni?!?!! Vafaaaan. Jag orkar nästan inte. Kallt och ruggigt!! Stackars mig som har sängen precis vid fönstret. Det siprar in en massssssa kall lufft på mig när jag sitter här och försöker överleva dagen. Its Friiiicking cold bitches! Aja jag har det inte lika illa som Hanna i alla fall. Hon bloggade nyss om hur hon bor i en iglo. Okej bby du vinner.

Jag har så jäkla ont idag så de finns inte. Jag kan fan knappt röra mig. Illa. Så går de inget bra på tv heller. Det är en sån dag asså. Nivet. En såndär som man bara vill sova rakt igenom. I stället halvligger jag under det kalla fönstret och kollar ut över den långa raden av tråkiga röda hus, och den vita snön som yr omkring med de brutala vindarna. Ja det är fan inte lätt asså. I morrn är vi i alla fall lediga. Ja dom som är klara med projekt 100p vill säga. Och Tuuuuur är väll att jag är det! Känns fricking awsome!

Fuck jag tror jag måste ut och skyffla snö innan diktaturen kommer hem igen. Ja jag anar att det inte är så glada miner om dom måste snubbla sig in över en stor jävla snödriva. Hm problemet är lite att vi inte äger en spade. Nej inte äns en såndär fiffig sopkvast. Jaja. As usual löser det sig nog!

Hååårt liv!


Kommentarer
Postat av: HANNA

de kallas mig iglohanna :C



Jamen åååh, snöstormen kan totalt döö, man borde seriöst få ledigt dagar som denna!

2009-12-15 @ 18:37:43

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback