Accorning to my heart


Jag är trött. Har vart det hela dagen. Ja. Jag har ju faktiskt sovit hela dagen.. Hur kan jag då fortfarande vara trött?! Udda. Men i kväll är det Fringe, vägrar missa det! VägrarVägrarVägrar! Även om det inte hade vart Fringe hade jag inte kunat somna nu heller. För min syster är på vift.. Vart är hon?!?!? Hon skulle ut med jobbet. På julbord. Men bör hon inte vara hemma nu? Hursom så känns det riktigt orologt eftersom att hon inte svarar på mobilen. Nej varken på mina telefonsamtal eller på mina sms.. Hoppas hon kommer snart!! Ja jag börjar faktiskt bli lite orolig. Känns inte likt henne att inte ens svara lite snabbt på mina sms.

Just nu snarkar något utanför mitt rum. Det bullrande ljudet kommer från vardagsrummet. Det råkar vara min mamma. Hon snarkar förfärligt mycket. Skönt att hon för en gång skull sussar sött.

Hårt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback