A day in my Life

Shuppa!
Idag har jag träffat Ericbubben! Alltid lika trevligt! Vi gick runt och letade julklappar till hans familj samt en jacka till honom själv. Natchos! Men duden är ju fett seg att shoppa med!! Han hittade inte en ända jacka som passade i smaken eftersom han är som lite kräsen ^^ Men jag älskar han i alla fall! Det blev även en fika och en massa kramar! I like så att säga!

Sen begav jag mig hem. I precis samma sekund som jag hade bytt om till mjukiskläder ringer syrran och ber mig följa med till Kista och shoppa. Anledningen? Hon har inga rena kläder, och ja vad gör man då? Köper nytt såklart! Hahah. Så då var det bara att ge sig ut igen! Och nu är jag hemkommen med ett par nya jeans och en fin klänning!!? Hur gick detta till? Men nytt i garderoben är ju ALLTID kul!

Jag har samtalat med Fröken Yohanna två gånger idag! Mycket najs. Först när jag såg hennes idol Kissie och Rosanna. Hahaha. Sen när jag var så fruktansvärt arg på mig själv för att jag låter min trötthet och frustration gå ut över fel saker! Fan vad tötnig jag kan vara ibland asså! Men men. Tack Yohoe för att du lyssnar på mitt wainande!

Hahahaha jag övervakar Hanna! Hon tycker det är obehagligt! Jag tycker det är kul!
Tjilivippen!

Kommentarer
Postat av: hanna

Du är skitläskig ^^ hihi, :D

2009-12-22 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback