You do as I pleaaas

Homie Pomie!
Jobbet gick bra,, Var lite halv stressig, kombinerat med halv dålig hälsa eller vad man ska säga.
Men man tog sig igenom dagen i alla fall.
Det roligaste idag är folk som frågar en om man jobbar där, när man går och städar,,, HALLÅ!?!?!? JA det gör jag, det är inte så att städa är min hobby, att jag tkr jag är fett het i mitt förkläde eller att jag hade en väldas tid att slå ihjäl!?!
Det näst udda är att jag fick komplimanger för mina ögon idag, helt random säger en tjej som är på läger hos oss, att jag har rådjursögon. Well if you say so..

Hemvägen är en helt egen histora. Moppen sa upp kontakten med mig, ja gasvajern (?) gick av!
Så min Otroligt Snälla Syster skjutsade mig på pakethållaren hela vägen hem :P typ sådär sju kilometer :P.
Alla bilister skrattade åt oss, eftersom jag hade min moppe hjälm på mig.. JaJa, Den Bjuder jag på ^^

Jaja,, vi bjuder på denna bild

I morrn är sista arbetsdagen för sommaren, Sen blirre bröllop och sen skolan. Shuje!
Puss på nosen bby<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback