Vad säger ni?

Satt och hade inget att göra, så kikade in på våra blondaste bloggar XD
Snacka om att ta sig fram genom att provicera ^^
Fyfan vad jag garvar när jag läser dom! Ja det får nog ta och bli en vana. Så höjer man ju deras siffror också, alla blir helt enkelt glada ^^
Men man kan inte låta bli att undra, är dom så i verkligheten? Eller är det bara ett spel?
Hur som så har dom verkligen lyckats bygga upp en status för dom, Det spelar ingen roll omm man älskar dem eller hatar dem. De vinner själva i slutändan. För de flesta läser ju deras bloggar. Goddie för them!

Urs syster har återvänt till staden med civiliserade människor! Jag blev lämnad jag ÅÅ
Men å andrasidan så ska hon hunta down klänningar till oss så det är lika bra kanske!

Puss mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha antar att du syftar på Kissie och Paow! Jo dem är verkligen BLONDA

2009-08-12 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback