Som hittat!

I lördags var jag och min fina sexylady mrsB på en suuuperstor loppis :D
Lycka till hundra helt enkelt!
Och ja, ni ska bara veta vad vi fyndade!!
Hanniesn köpte massa fina klänningar och en as het tavla!
*Tummen upp*
Själv fyndade jag nedastående, se och Njuuuut!

En shaglalaka-as-het ring!

En mkt fin ask..
(som någon söt liten norrläning har gjort from scratch
och sedan sålt på en hembyggds marknad.
Asken har sedan gått från generation till generation till generation till MIG! man kan ju låtsas...)

En klänning!

En Oversize skjorta!

En fin Ring!


sen så blev det även två koppar och två vykort..
men jag var tanksprid och kamran dog, så de blidde inga bilder på dom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback