Snabb Update!

Är verkligen uppe med tuppen vill jag lova.
Men mentalt så socver jag fortfarande,
But dont tell, its a secret!

ska som sagt bege mig till staden igen.
Förut skrev jag, staden med civiliserade människor!
Men fyfan vad jag ljög!!!
LieLieLie!!

Hursom.
Det ska bli fint att träffa mamma en snabbis,
Och sen Zimbawe och småttingarna!
Gud så trevligt!

Tänka sig, i morgon ska jag vara brudtärna och min Älskade Zimbawe ska gifta sig!!
Jag tror inte jag har visat nån bild på min klänning?
Och jag har bara en kass bild på telefonen.
Så vi tar väl det när jag är hemma!

Det är i alla fall en skitsöt Ljust citrongul
klänning med lite 50-tals style!
Lite "the notebook" Över de hela!
Det blev skit bra, eftersom Bucketen Hon ska ha är gul :)
hihi! Så nöjd jag är!

Nej vet ni, Mamma Bodil sa just att honskjutsar mig typ halvägs :)
Sånt gillar vi mina vänner!

Tror inte jag kommer ha internett tillgång på 2 veckor :(
så om de blir fett med dött så är de darför!


Puss på nosen<3


Kommentarer
Postat av: N O E S C A P E

sv: Hihi, jaa kanske! Håll tummarna på att du hade rätt! KRAMAR PÅ DIG! :)



BTW: GODMORGON :)

2009-08-15 @ 09:59:57
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

sv: Hihi, jaa kanske! Håll tummarna på att du hade rätt! KRAMAR PÅ DIG! :)



BTW: GODMORGON :)

2009-08-15 @ 10:00:04
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback