Shameful Hour

Oj sicka sovmorgonar jag kör på.
Näst in till varje dag känner jag!
Vaknade dock kl halv 11 så jag har vart uppe ett liiiitet tag.
Men som vanligt kunde jag inte sova igår.
Försökte lägga mig tidigt, men de resulterar alltid i att man bara ligger och vrider och vänder på sig..

När jag väl hade somnat vaknade jag nån timme senare av att mina armar låg (nästan som fastbundna) bakom min nacke :P jag hade lixom lagt upp dom över huvet och under nacken.. Vet inte hur bra beskrivningen blev men what everr.
När man lägger armarna så, så får dom lixom inget blod, och man tappar kännseln i dom.. vilket hände mig då såklart.
De är obehagligt!

Så nu vet ni ju lite om natten. Mer om dagen kmr senare!

Lövvve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback