Ingen bild, nej

Hej där. Söt du är i dag då! Riktigt fin tröjja har du också..
Nej okej jag erkänner, jag är trött och är en Wannabe-Funny-Girl.
Jag vet Pinsam!

Jag har jobbat idag.
Som vanligt när Fia och jag stänger är folk puckade, vi irriterade och slutar senare än någonsin!!
FUCK YOU konfa gruppen!! NI SUGER!!

Åhh så, var bara tvungen att få det sagt!
Idag var min sista dag, så nu slipper jag DOM!

Höjdpunkten var ju såklart Fia, och den gröna geggan som jag ville ta med mig hem..
Men fick inte,, För Fia :P


Puss på nosen!<3





Helt plötsligt blev du så  intressant.. Do I Want What I Cant Have??? YESBOX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback