Hur kan saker flyta?

Oj där, vad hände? Jou serrö de blev en liten blogg torka.
Men not to worrie Nu är jag här igen.

Finns inte så mkt att säga. I går var det fint väder ute så jag solade faktiskt från morgon till kväll ungefär.
Så nu kan inte farmor eller snubben i holland klaga på att jag ser så sjuk ut.

Nej jag har jobbat idag så de suger juhe. Eller nej det gör de inte egentligen,, det är faktiskt ganska trevligt. Bara det att jag är så himmla trött nu. Och Det Suger.

Hur som,,
Nu pratar jag i telefon så det går inte så bra att skriva..

Mer sen


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-05 @ 10:26:48

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback