GrattisGrattisGrattis!

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH GLÖMDE EN SAK!!!
En sjukt viktig sak dessutom!
Idag på jobbet fick jag ett telefonsamtal!
Det var min Kind Of Syster som ringde och frågade om jag vill vara brudtärna!!
Oh yeha!

Tanken var att Zimbawe och Mr Palmqvist skulle gifta sig i rådhuset nu på lördag...
Men vi har alltid haft en deal (Jag Zimbawe och Sara) Om Jag och Sara får vara brudtärnor på Zimbawes bröllop får hon vara gudmor åt vårat förstfödde barn. Så lite ledsen blev jag allt när hon efter mkt om och men berättar att det trotts allt bara blir en kort cermoni på 3 minuter ungefär i rådhuset.
Meeeen,,,, Tack vare vår sjukt stora kärnfamilj, både Palmkqists och Zimbawes, så sa helt enkelt rådhuset nej!
Man kan ändast vara 15 stycken, om man ska ha en cermoni i rådhuset. (Vi var närmare 30 personer).
Så Söta Palmqvist Fixar Biffen!
Han bokar kyrkan och ALLT! Han lyckas mot all odds boka en kyrka på lördag!! Så det sker fortfarande samma dag :)
Det är fanimej skillat!

Så nu ska jag och sara vara Brudtärnor!!! :D
Så passade jag på att fråga om någon annan också ska vara det eller om det bara är vi två?
Hon svarade genast: NEJ det är bara ni två som får äran!! :P
Hahah fan vad speciel jag är helt enkelt.. Eller okej, Vi då..


PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback