Fina Bullar!

Torsdag:
När Jag och Bodil är lediga samtidigt brukar vi ta en tripp till norrrtälje. Och igår var sannerligen inget undantag!
Så vi kastar oss in i bilen tiddigt på morgonen för att göra lite ärenden..
Våra snabba ärenden tar upp mot tre timmar ungefär, och när vi väl kmr hem är vi svettiga och hyper på grund av våra 4 energi drycker vi druckit!


Jag kastar mig ut på gräsmattan med boken och musiken på högsta! Nu jävlar jobbas de på brännan!


Sen när syster slutade jobba åkte familjen ut med båten.. Och den enda bra bilden jag fick till var på vår lill-båt, som ligger efter vår stora båt. (vid det här laget är jag inne på min 5te energi dryck!)


Väl framme njuter vi av det vackra vädret. Då blev det bad för hela slanten. Vi låg i i över tre timmar. Mys Där!

Det slutade med att syrran och jag sov över i båten med pappi och Bodil. :)


Fredag:
Gick hem från båten vid halv nio ungefär och ska nu bara duscha hämta en till bikini och andra kläder! Sen ska jag möta upp Pappi och Bodil igen! :) Det kmr bli suuuper varmt idag :D

Jag vet inte hur det är i resten av stockholmslän, Sverige, Världen eller Universum... Men Här. På Den lilla skit ön, Landet, Världensände...... Här är det i alla fall Varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback