9:50

vaknade nyss. mår grymt illa. blä. vågar inte röra mig ut sängen. illa.

Ja, igår i alla fall. Det var trevligt.
Det blev inte så mkt folk, eftersom de kom i omgångar han man med alla.
Och det känndes jätte mysigt!
Det var en hel del roliga människor må jag säga :P
Men mysigast var ju mina två mostrar och morbror och min mormor Cel!
Dom träffar man ju inte så ofta så det blir så mysigt när man ses.
Plus mina mostrar tyckte att jag såg väldigt Blair ut :)
Haha!

Jag ännde mig inte bara fin igår utan även effektiv.
Jag kände nämligen att jag inte hade ett bra urval av nagelack..
Så jag blandade mitt hysteriska rosa med ett begiet nagelack som inte används så ofta.
Det resulterade i ett underbart barbie rosa lack!
Mycket Effektivt av mig, om jag får säga det själv!


Peac out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback