13:17

Och nu har halva dagen gått redan.
Men ingen fara, jag har vart uppe och tagitvara på denna fina (dock blåsiga, här borta,) dag.
Min fina bonus mamma smsade mig och undrade om jag inte ville möta dom i hamnen.
När det nämns något om en glass kastar jag mig in i duschen och traskar ner för att träffa dom.
Slog till på en 88:a, dom är ju bra goa dom.

Nu sitter jag dock mest framför datan för att jag inte har så mkt att göra. Skulle nästan vilja åka och bada kanske.. Ja.. Kanske.

Jag laddar mig mentalt för min jobb vecka som startar i morrn...
MåndagTisdagOnsdagTorsdag...
Pengar PengarPengar  Pengar helt enkelt...

Och det kanske leder till
Auui Auui Auui!!! :D


Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback