when you fall in love, you have to fall out...eventually

hejlu,
jag är på väg, haha som jag altid är ifs. jag är påväg till en middag inne i stan nu, jag har tittat på menyn men hittade inget jag riktigt gillade så vi får se hur det blir. men men, det är i alla fall med mick som jag inte träffat på jätte länge. jag hittar inte min kamera så tyvär så kan jag inte lägga in några bilder, verken från helgen eller ikväll. men ni får överleva tills jag rotat runt lite på mitt rum. ursch titta klockan jag måste verkligen skynda mig. jag sitter här halvt påklädd med blött hår, ajdå ingen bra start precis. hoppas jag hinner i tid ^^

okej hörrni det här får räcka.


guud jag undrar vart mitt linne är? hmm.. helt puts veck borta... alla letar vart är linnet?!


puss på nosen va!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback