Vi hade i alla fall tur med vädret!

Hej igen va
Min syrra har köpt sin studentklänning.
Den är så jävla fin.
Vi började hoppa runt som fånar nivet
typiskt tjejigt och så.
haha
Men den var Verkligen så himmla fin.
Jag dog lite.
Nej jag dog massor.
Helt amazing.

Men jag får inte lägga ut bild på den dock.
Men I promis hon kommer vara så vacker.

Hur som.

Hanna en viss mysterisk en har just skickat mig ett sms.
Jag har gjort som du sagt och inte svarat ^^
Bara så att du vet :P

Åh Jag jobbar samma veckor som min syrra :D :D :D :D
Åh så jävla glad jag är :D Jag älskar att jobba med SARA!<3333





Puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: hanna

det ante mig ^^

2009-04-28 @ 07:47:09

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback