Ingen odlar Ketchup som Jag!

Uhlala, tänk att man kan vara såhär trött. Jag har fortfarande inga bilder på grund av att min kamera inte vill samarbeta med mig. Men en bra nyhet är att alla mina kanaler har kommit tillbaka hemma. Yayi. Nu har jag en jävla massa uppsatser att börja på. Så sätt igång pudding! Det får bli lite kort om dagen bara.

Jag vaknar jätte sent som vanligt, och hör att jag får ett sms. en påminnelse från Bob. Jag ställer mig framför spegeln och kör. Haha fy fan vad töntig jag kände mig. Jag stod och snackade med mig själv liksom. Haha. Jag började garva som fan. Men men. Jag har ju lovat Bob, två gånger om dagen!


Kommer till skolan ganska precis i tid, sitter lite med Emelie. Sen blev jag tillbaka skickad till min grupp igen. Jaha. Sen satte arbetet igång.


När jag åkte hem gjorde jag en lite detour. Haha stötte på en söt liten en som var så stolt! Haha ja mina vänner ni skulle ha sätt. Han var så kreativ. Ha.


Sen så bar det av hem kan man säga.

Bilder kommer någon gång i framtiden. Jag lovar!


Puss på nosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback