say hayy hayy

En snigel viskade i mitt öra att världens snyggaste pudding fyller år idag. Hanna, eller också känd som sexy lady mrs b, blir ju hela 17 år bejby! japp ett till hår på nacken och flera rynkor i pannan ^^ gammel tanten liksom,,, vi firade denna händelse genom att våldgästa mcdonals ochhade som vanligt as kul. Jessico, Hanna, Harmy, Yohanna och jag då. fy fasen vad vi garvade liksom! haha.. hanna hade även en boy som kikade på henne vill jag lova :D tyvär så bestälde hon typ en världs äcklig burgare enligt henne själv, så snäll som jag är böt jag med henne. de var ju som sagt henne birthday så man kan ju inte låta henne sitta där och dö.. tack för en underbar dag tjejer.. ni är ju tamefan underbara!

sen smet jag lite tidigare och gick till mormor där mamma redan var. vi satt ute och fikade och åt lunch.. det var trevligt,.

nu sitter jag och pluggar. haha ovanligt va?

vet ni vad jag har lånat???!!!
Twiligth och New moon på engelska :D så förhoppningsvis tänker jag stänga in mig på mitt rum och läsa hela kvällen!



min mya favorit låt till ert förfogande:




jag mmsade en bild till min pappi på dennya frisyren... smset jag får tillbaka är: JENNY vad gick fel?!?!?! hahah sen fick jag ett sms 3 sekunder senare: haha nejdå skojjade bara :) det var jätte fint. känns det skönt med kort hår va?

wroliga pappi liksom :P haha


det går inte så bra att plugga efter som vi är tre stycken nu -.- alla sitter med olika musik och den tredje tittar på tv. och så fibblar dom och ropar på en helatiden så att man helt kommer av sig i sina tankebaner... suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback