jag är underbar och älskad av alla

alla apor titta hit!
igår var det ganska så lugnt, åkte ju som sagt till farmor eftersom hon fyllde år. det var trevligt, men lite ansträngt. Special Tom Tom. hur som, vi behöver inte riktigt gå in på det kanske :P. nej de är hog ganska skönt att slippa den historien igen. hahah. en nioåring som inte snackar är fan inte normalt, det är i alla fall nått som är säker. jag var i alla fall jätte uppklädd och tillpiffad and I liked it. jag hade en rosa klänning och min svarta jacka från gina och ett par svarta låga pumps från din sko. det roligaste var nog bilvägen dit då vi kom fram till en del rad galna saker. sen när pappa och bodil kom känndes kvällen bättre. men det var ändå skönt att vi åkte då vi gjorde. på kvällen senare kom moster och barnen över. eller barnen sov, men men. vi spelade spel i alla fall. mycket mysigt. haha och hysteriskt roligt förstår ni. massor av barn, intriger och dramatiska otrohetsafärer, gisslandraman och annat massa smasskigheter :P haha. okej vi släpper det.

klockan halv nio vaknar huset och det blir frukost. Aiko och jag gör ochnågolunda klara och springer och handlar lite saker på ica. vi hittar luftrensare som vi inte riktigt vet vad det är. men dom var fina och fanns i många olika dofter så vi envisades med att ta reda på exakt hur de skulle användas. vi stog minst en halvtimme men sen var vi tvungna att gå eftersom vi började få ont i huvet. men vi köpte i alla fall två var ^^

sen åkte vi till centrum för en shoping runda, efter tio minuter svek morbror oss för att vi var så tråkiga :P haha så vi fortsatte med äventyret på egen hand. det var kul. moster är så mysig, och vi hade så jävla roligt. vi låtsades att vi levde i en musikal och man var tvungen att sjunga lite av de man sa ibland eller dansa. hahah. ja, vi har tråkig humor, men det finns inget så roligt som två människor med tråkighumor tillsammans.. haha, vi passade även på att fika/äta lunch. då såg vi katrin zytomierska. synd bara att moster inte hade en aning om vem hon var XD haha.

nu ska jag blondera mig, så vad tycker ni om det va?

Puss på nosen♥


Kommentarer
Postat av: a

skulle passa fint :)

2009-04-05 @ 18:57:02

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback