Tråkigt väder faktiskt!

Hej världen, jag kom liksom just på att jag inte bloggat något alls idag. Haha. Jag somnade på lilla soffan i natt igen framför tv:n. Haha. Så i morse vaknade jag av att min mamma satt och åt knäcke bröd och det lät så satans mycket att jag tog mitt täcke och däckade på mitt rum istället. Men sen vaknade jag i alla fall av att hon satt och snackade i telefon. Men men. Idag har jag pluggat faktiskt, och jag har nästan skrivigt klart min uppsats, så nu har jag ju bara typ 3 kvar. Men men. Som jag redan lovat Harmy ska jag lägga in bild på min ohippiga outfit från igår. Hehe. Nej nu ska jag gå ner och göra en smothie eller typ nån glasyr eller nått för jag är fett sugen på godis eller nått!

Puss på nosen♥

♥Och Hanna välkommen hem♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback