time to take me seriously.

Shu..

Nu sitter jag och har gjort mig själv redo för en kväll med plugg. Japp nu är min plan att jag ska hinna skriva minst två uppsatser, och helst tre. Jag har laddat upp med varma koppen med äpple och kanel, det känns lite halv lyxigt kan jag säga. Det är inte ofta jag kan få lyxa till det och köpa sådana saker hem. Men idag fick det bli så. Man behöver goda saker när man pluggar annars är det omöjligt att stå ut! Helst hade jag velat ha lite mörk choklad eller nötter eller nått samtidigt, men men. Nu stängdes liksom mitt internet av så just nu kommer jag ingenstans. Därför förbereder jag ett blogg inlägg. Det positiva med att skriva det i word innan är att då blir de mesta rättstavat. Fusk i lusk. Nu ska jag plugga fram till klockan 19.30. Det är mitt löfte till mig själv kan man säga. Så önska mig lycka till va?

 
varma koppen i en super söt mimmi kopp :)

Föresten har ni sett hur fint jag har gjort med mina två vaser. sommriggt och fint.



Senare ska jag lägga in bilder på Mig, Yohanna och Harmy och hur fint vi passar i mina solglasögon :)


Puss på nosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback