TheHospital

Nej jag tycker Dr.Shepard eller vad han heter och hur hans namn stavas, är töntig. I avsnittet ikväll förvandlades han från McDreamy till Dr.Död. Japp det tycker jag. Han körde på bakvänd psykologi och gjorde alla till deprimerade skogsmullar liksom. Fett kul. Han är inte äns snygg, vad gör han i serien? Nej Maeredith borde vara med någon annan, ty McSteamy. Han, ojojoj, är het!


Och när Christina sa att Izzie hade en massa Cancer grät jag. Jag grät så jävla våldsamt att jag inte kunde andas. Jag trt jag behövde gråta och att det var mer än att en karaktär i en serie ska dö.
hoppas verkligen hon inte lämnar grays!

Nu ska jag sova igen. Och i morgon pepole då ses vi i skolan.. om ni nu går i min skola vill säga. Annars så får ni leva utan mig ^^

Alex hade tydligen fått polisen efter sig igen ^^ man undrar ju hur grabben lyckas :P förra veckan kom dom också och snackade med honom och några andra i skolan. Sheiit dålig reklam för psyket det där ^^. Men den här gången var det ingen knark kupp, utan en inbrotts kupp om jag har fattat saken rätt..

Tänk så man missar en massa!


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback