The summer will go by so fast!

Hellu

Igår när jag hade slutat drog jag mig bort till Haninge för att träffa Zimbawe och småbarnen. Det var mysigt. Vi satt och snackade på hennes veranda innan vi gick till dagiset där det var lite kalas. Senare mot kvällen grillade vi, det var sjukt mysigt. Sen hade jag beslutsångest om jag skulle sova kvar och spendera helgen där eller om jag skulle åka hem igen. Men jag valde att stanna hemma eftersom jag inte mådde så bra igår kväll, tror nästan jag börjar bli lite sjuk och det vill jag ju INTE! Så fort jag kom hem somnade jag typ. Så jävla trött. Nu har jag sovit ut i alla fall, trots att jag inte sov så mycket. Men när jag vaknade blev jag lite glad i alla fall. Jag kikar ut genom fönstret och gissa vad jag ser? Fotbolls spelarnas första ute träning. Som jag har längtat :P.


Vad mer vad mer? Hm. Idag har jag gjort en lista my friends. En lista över saker som jag vill ha till mitt rum. Eller i alla fall några av sakerna. Det känns så omysigt och trisst. Mest rörigt. Jag vill ha massa foton på mina fina vänner, och massa söta lappar på väggarna. Så nu tycker jag att alla söta människor kan skriva eller rita massa fina grejer så jag kan sätta upp på min vägg så de känns lite mer mysigt och jag helt enkelt.


Idag vill jag åka och köpa ett fint hårband som jag absolut inte kan sluta tänka på sen jag såg det. Men de finns säkert inte dit jag ska. Och de känns ju lite surt.


På söndag ska min morbror firas för på måndag fyller han år. Så då ska jag träffa släkten. Lovely. Det finns ju även en annan liten sötsak som fyller år på måndag. Tara så klart.


Nej fortfarande ingen kamera  :(



Ha en fin vacker ful eller äcklig dag om så önskas.





 

Puss på nosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback