Tack tjejer!

Idag har det hänt grejer kan man säga. Haha nej okej kanske inte. Men lite i alla fall. För det första så har ju storyline dragit igång. Den här gången är det olika beroenden man håller på med. Själv ska jag spela beroende av läkemedel. Så pass så pass. Jag önskar att jag kännde någon i min grupp, typ asså att man hade en kompis i alla fall. För nu sitter jag mest tyst i mitt lilla hörn. Alla andra lär ju tycka att jag är värsta freaket. Men then again, vem bryr sej! Lunchade gjorde jag med Yohanna (aka Ugglan) och Hanna (aka Sexy lady). Det var trevligt. Sen begav vi oss ut på en liten promenad. Mys pys. Skvaller blev det också såklart vad annars. Sen efter sokan bar de av till Solna för shopping och fika. Massa mys, jag invisterade i en jättans fin jeans jacka och ett par solisar. Jag var tvungen att köpa likadana solbrillor som Harmy och Hanna hade så att vi kunde se värsta töntiga ut. Haha. Folk tittade lite kan jag säga. Men vi brydde oss inte ett dugg! Nej! Efter fika och lite shopping letade vi upp en bänk i solen och satt och snackade. Massa mys. Sen blev det yttligare lite omkringvandrande och sen fick kvällen en vändning kan man säga. Harmy får ett samtal som förändrar läget. Så jag rusar hem och övertalar mamma om att få åka, sen bar det iväg. Jag är jätte sen och lyckas tackla ner 2 stackare i centralen. Men vafasen jag hade jätte brottom. Så småningom möts vi och vi kommer i tid eftersom spelningen blev försenad med en halvtimme. Hiho. Det var nämligen Harmys kära vän som skulle spela och sjunga. Det var jätte kul, och hon var fett duktig. Sen kom även 2 andra band men jag gick efter det andra. Så nu sitter jag hemma. At last. Så var det med det kan man säga. Hoppas på att folket mår bra trotts min dåliga uppdatering som vissa så fint har påpekat!!


Till manne: Nej jag behöver inte möblera om min film smak, den duger utmärkt tack så mycket!

Nej ingen kamra = Inga bilder :(




Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback