Snygg liten jävel!

Sicken kväller. Mamma lagade middag och moster och morbror ät middag här. Det var mysigt, men jag har mått lite krasligt så jag gick ganska fort därifrån och somnade uppe på soffan. Sen när dom andra åkte vaknade jag. Hehe. Sen så blev det till att ta ett bad, eller det var tanken i alla fall. Men mamma och Sara övertalade mig till att spela spel med dom. Ja dom mutade mig faktiskt med ett glas vin. Haha. Hur som. Det var ganska så trevligt och nu vill alla sova. Så jag sitter här med datan som vanligt och ska lista ut mitt nästa steg. Hm. Måste ladda över bilderna från kameran också så jag kan visa några av dom i alla fall. Nu får ni ha en massa trevlig kväll snyggingar.



Nehj titteln har visst inget att göra med inlägger som vanligt!! :P



 

Puss på nosen♥


Kommentarer
Postat av: Mannekäng

Titlar och inlägg ska helst inte hänga ihop! (Det blir liksom roligare så.)

2009-04-13 @ 11:12:47
URL: http://mannemannolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback