Singing in the rain!

Jag är lite rolig, om ni undrar. Jag klippte ju håret för att det var så slitet, och sedan blonderar jag det, för att 12 timmar senare färga brunt igen. Som om inte de sliter på håret. Jaja strunt samma. Det är ju kanske inte så jätte intressant information. Idag har jag sovit mest hela dagen, jag vaknade ju typ vid åtta av en okänd man i vardagsrummet. Haha oh så dramatiskt det låter. Han var tydligen rörmockare, men hela situationen var läskig och bara konstig. Jag somnade i alla fall om och har legat däckad nästan hela dagen eftersom att jag inte mått så bra. Ja jag passade ju även på att göra om headern.  Det syns ju kanske. Senare åkte jag till Solna för att möta upp mammi och syster. Ja jag tog äntligen tag i det där med bibblan, och nu är allt fixat. Som tur är behövde jag inte betala så det var ju väldans skönt. Och dom var faktiskt ganska så trevliga idag. Haha det var typ första gången dom var snälla mot mig. Men det är typ så, bibliotekarier ska typ vara bittra, det hör lite till. Jag hittade en jätte fin bikini som jag ville köpa på gina, det är galet de kostar bara tio kronor styck för över delarna och underdelarna. Helt galet. Det finns faktiskt vissa söta. Som en vit överdel, en sån utan axelband. Skit fin, lite glansig. Så jag säger bara pass på liksom. Go for it.


I morgon har min syster sin studentmiddag. Jag känner inte att jag har speciellt mycket energi, men de ska nog bli bra. Hoppas syrran får en bra kväll i alla fall. Det är ju de som är viktiga. Jag vet inte vad jag ska ha på mig dock. Det är hippie tema, men tydligen så säger min syrra att ingen kommer vara så utklädda. Så jag har lite beslutsångest. De löser sig säkert, om inte annat har jag ju hela dagen i morgon på mig att bestämma. Goddie.


Det tråkiga med lov är att man inte träffar folk från skolan varje dag. Jag har knappt pratat med någon från skolan als. Det är tråkigt. Så alla fina flickor från industrivägen 19, hur har ni det? Ugglan är du frisk och kry? Blev det skidor eller är du hemma? Harmy är allt bra i livet? Emelie mår du bättre nu? Jag tror att det bara är ni från psyket som läser min blogg, men frågan går även ut till alla andra läsare. Har ni lov, och i så fall vad gör ni?


Föresten, vad tycker ni om den nuvarande designe? jag är lite osäker så kom gärna med förslag om ni nu bara får värlsta uppenbarelsen om hur min blogg bör se ut!

1.
2.
3.
4.

Haha ja jag har ju haft ett par olika nu liksom... vilka av dessa tycker ni är finast?



Puss på nosen♥


Kommentarer
Postat av: sandra

jag gillar den designen du har nu, både bakgrunden och headern :) jätte fint

2009-04-07 @ 21:09:25
Postat av: Jenny

tack så mycket sandra :)

2009-04-09 @ 23:16:11
URL: http://absolutben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback