Pretty in pink!

Hot pink! Det är vad mitt nagellack är. Själva färgen heter "all eys on me". De ni! När jag åkte hem från skolan idag så stannade jag till och köpte ett nagellack, nesesär och sos handkräm. Sen åkte jag hem, efter att jag hade vandrat runt i flera timmar. Passade på att köpa en ben and jerrys eftersom jag kör på en hemma myspys kväll! Ja okej kanske en ganska tam fredag men jag behöver min energi igen. NU! Jag har redan avverkat Twilight, Jenna 13 snart 30 och nu ska jag nog kolla på in her shoes eller nått. Den är ju ganska mysig.


Jag har bytt om till mjukisar :)

Idag i skolan avslutade vi vårat projekt "livsviktigt". Först satt vi i olika terapigrupper och berättade om vårat missbruk. Somliga var så jävla jobbiga asså! Jag och tjejerna hade en kupp och vi lyckades! Måste säga att jag är galet stolt girls att vi fixade det! Först när jag stötte på Emelie och upptäckte att du hade fått grupp nummer ett så blev jag överlycklig. Sen kom Yohanna och Harmy och Hanna också! Så jävla klockrent. Sen när Jessica också var i vår grupp blev det ännu bättre! Det var vår kupp asså, att vi skulle hamna i samma grupp. Det tog sån lång tid på grund av någon.. så vi fick ingen rast utan fick gå direkt dit till "film festivalen" eller vad man ska kalla det. Det drog också över. Efter lunchen drog det också över en massa så vi fick ingen rast och så slutade vi senare också. Blä. Inte kul någonstans! Det som var bra idag var ju min och Hannas lilla picknick. Haha. Vi såg en jätte mysig gubbe på cykel. I like. Han var så söt. Sen gick en annan farbror förbi, haha. Han tittade på oss och säger picknik? Och gör tummen upp. Fett söt farbror. Kul kul. Ni märker ju min toppen dag asså.


Nej nu håller jag på att dö här borta. Är skit trött. Zimbawe smsade mig också, men hon har inte svarat så jag har ingen aning om vad hon vill. Men de vore ju mysigt att träffa henne och kusinerna liksom.


Juste alla fina flickor på industrivägen 19 vi har ändrat reglerna lite på våran brev grej. Man ska skrvia ett minne man har med personen man skriver till. Alltså i stället för att skriva någon händelse som hände idag eller igår. Och man ska ge personen brevet på måndag efter helgen. Okej? Alla är på det klara med reglerna? ordningen är: Hanna skriver till Jenny, Jenny till Yohanna, Yohanna till Harmony, Harmony till Emelie, och Emelie till Hanna!


Puss på nosen♥


Kommentarer
Postat av: harmy

ska skriva brever idag helt klart :D



puss på älsklingen

2009-04-18 @ 11:06:30

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback