PiggyJoe!

Åh men asså jag glömde berätta en grej!! Jag har skaffat en liten liten sötnos :D japp! Nej ingen pöjk, de jobbar jag fortfarande på. Men en annan söt sak! Ja ett litet husdjur :D!!!!!! HIHIHIHI Kul va :D Nej okej kanske inte riktigt ett husdjur. Jag har införskaffat en gris XD HAHA tro det eller ej! Men det är så det är i alla fall. Me and my piggy helt enkelt! Ja jag försöker återknyta mina band till landet liksom. Jag känner att jag har förändrats så satnas mycket sen jag flyttade, så jag försöker knyta an ingen! Så jag tänkte vad är det mest lantiga som finns? HM.. Kossor är de mest lantiga tror jag, men det kändes inte tillräckligt udda. så jag bestämde mig helt enkelt för en lite gris. Japp en gullebulle :D tänk vad skoj va?! Prima skinka! Japp Japp! Bara vinka! Japp Japp! Lovely! Jag mailade bonden, ja lite hipp va som har mail och allt. Han skickade en bild på den, men att jag borde veta ett par saker först! Typ att den var super duper söt. Och att den ALLTID var hungrig! Jag tänkte att det absolut inte ska stoppa mig! Jag ska fan ha min Piggy. Japp den ska heta Piggy Joe! Kommer passa fin fint!

PiggyJoe


Kommentarer
Postat av: hampan

hahahha du är så söt jenny att man bara vill äta upp dig! <3

2009-04-16 @ 18:50:01

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback