Ouuupsi

Hoppsan hejsan vilken torka på bloggen va?! Hur i helsike hände det? Hm. Jaja jag får ta igen det nu. Så vad har jag haft för mig? Jag har ätit en påskmiddag, fått massa pengar och en kappa. Jag har vart på bio och såg en massa dålig film. Jag har kramats med mina sötaste kusiner. Jag har haft tandverk, jag mår nu illa. Jag har köpt ett påskägg, dock inte fått något. Jag har spelat spel. Jag har solat en massor och är nu röd som en.. ja låt oss säga generad gris? Det spelar inte så stor roll vad jag har gjort egentligen. Så jag slutar nog här. Hiho. No need to know kan man säga. Ida är idag, och idag är snart slut. I morgon är min sista lediga dag och sen börjar jag skolan. Jag hoppas på att det blir ganska slapt då vårt nya storyline projekt drar igång. Men om jag hamnar i en stört tråkig grupp och temat suger så lär jag inte vara i skolan så mycket kan man säga. Jag kan tänka mig att de kommer suga brutalt. Men vem vet, kanske blir jag förvånad?


Så jag hoppas att ni haft en bra påsk och så ni vejt!


Puss på nosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback