midnight

Okay, det blev inte så sent som jag trodde och det var ju faktiskt ganska så skönt. Det var i alla fall väldigt lyckat vill jag lova. Vi åt på en mysig restaurang med mycket "svenska inslag" så som älg. Fast själv åt jag pasta med curry och kyckling. Väldigt gott. Det blev mycket jobb snack för deras del, eh suprise, men många gånger blev det galet roliga diskussioner. Dom är ju inte normala någonstans asså. Haha. Så himla kul. Det går inte ens att beskriva, men men. Många garv säger jag bara.


Ja, nu är det ju så att jag tydligen byter hårfärg som efter humör kan man säga. Haha, ja ja. Misstaget åtgärdat och nu är det mörkare än någonsin. Hehe. Jag gillar den nya färgen i alla fall.



1. nya färgen och dagens stil.
2. den fina teckningen made by Hanna
3. kusinen red när hon var här
4. någon kommer ha ett fint skåp efter lovet
5. bild från nr vi firade farmor, ja jag högg in på tårtan ^^
6. så vad tkr ni om håret?!



Puss på nosen♥


Kommentarer
Postat av: hanna

omg omg omg jag gråter, gråter du? asså fyfan dom där gubbarna .'(

2009-04-09 @ 16:30:24
Postat av: Jenny

men hanna plumsan då<33

2009-04-09 @ 23:17:37
URL: http://absolutben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback