Look at this?!

OMG folket! Vet ni vad jag just såg. HAHA. Det ska komma en ny "into the blue". Ja helt sant asså, fast den skulle typ inte komma på bio, utan direkt på dvd om jag fattade det rätt. I "into the blue 2" så är Audrina Patridge med!


HAHA. Ni vet hon från the hills. Så konstigt. Jag kommer nog inte kunna se henne som en seriös skådis. Sen hur bra den är det får vi ju se. Varken Jessica Alba eller Paul Walker ska vara med, och filmen har nog ingen koppling till ettan. Bara att det är typ en liknande story. Men jag vet ju inte. Det är bara vad jag tror. Så jag kommer nog inte gilla den alls. Eftersom jag älskade ettan. En annan som ska vara med är Chris Carmack. Ni vet han som spelade Luke Ward, Marissa Coopers pojkvän, i The Oc. Nej känns inte alls som en bra grej.

Ja, Jag tror att det här är de två Huvudrollerna.
 
Laura Vandervoort och Chris Carmack, dom är inte alls lika heta som Paul Walker and Jessica Alba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback