lite av ett inlägg va?

oj då.. är du här och ugglar igen ^^ tänk vad wrolig jag är!
dagen har vart å meningslös och bara chill.. matte prov, första lektionen och man fickju sluta när man var klar.. 20 minuter.. sen katching.. done! så jag satt och snacka med slampan, bad as emelie och ugglan. de var najs.. sen var de engelska, där satt jag mest och snacka med Jessica, fan vad man garvar när man snackar med henne ^^ sötisen liksom! heheh. sen drog jag typ 10 minuter tidigare så de var skönt att komma hem lite tidigare. hiho. nu har jag pluggat.. lite i alla fall. och även börjat städa. fett trisst. vi skulle åka och sola idag, men moster kunde tydligen inte :( så de verkar inte bli av. de är de negativa när man ska hitta på saker med dom,, hälften av alla saker blir inte ens av.. men men..

nu ska jag väl återgå till städandet.. jag är så himla sur på min syster bara.. men men.. skit samma..

jahapp mina vänner hoppas ni själva har haft en bra dag då..

juste, jag såg typ att jag fått en komentar idag.. eller i går kanske? typ varför jag fortsätter blogga när jag inte får några komentarer :P haha jadu.. för att jag gillar att skriva av mig. syftet med min blogg är ju inte att fånga så många läsare som möjligt precis :P det är ju för att jag tycker det är kul att skriva, kunna dela med mig till de som läser och framförallt att kunna uppdatera mina vänner :)

haha nöjda så eller ? eller har folk några mer fånigheter på hjärtat?



♥PUSS på nosen

Kommentarer
Postat av: hanna

det var en dryg jävel tamejfan! skjut na på fläcken!

2009-04-01 @ 20:31:00

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback