Kanske vore världen lite bättre om man hade ett par vantar!

Torsdag, nästan Fredag. Jippi yejyej! Dagen har var så jävla chill. Vi har ju storyline, och vi var liksom klara med allt så först fick vi lunch en halvtimme tidigare. Kul när man är den enda av vännerna som fick det. Sen när hade vi ganska meningslösa drama saker som bara sög helt enkelt.


Sen blev det till att dra hem till sötaste Emelie. Jag och Hanna gick före eftersom vi fick sluta tidigare. Så vi mötte Emelie och gick och handlade lite. Sen kom Yohanna och Harmony så käkade vi lite pannkakor! Sen vart det choklad muffins. Mumms! Tanken var att vi skulle plugga eftersom att vi har en forskningsrapport som ska in nästa vecka. Men det slutade med att vi mest satt och snacka. Jag måste passa på att säga att Emelie bor så jävla fint! Älskar hennes lägenhet. Jag skulle helt klart byta! Och hennes rum var fett mysigt. Hihi. Så Emelie det tackar vi för!


När jag åkte hem ringde jag mammi och tänkte att vi kunde mötas upp om hon ändå var på väg hem. Jag han före så jag passade på att köpa mig en twister eftersom att det är väldigt gott. Men killen i kassan var så satans seg så det var lite drygt men men. Sen kom mamma och då fick vispringa till tåget.


Juste nu måste jag bara berätta vad jag gjorde i morse! Haha, jag satt och läste så jag åkte förbi min t-bane station. Jag upptäckte det inte äns för än jag hade åkt tre stationer för långt. Så då var det ju bara att vända igen. Haha suck asså!

Puss på nosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback