Jag lever för en annan dag..

Idag påbörjade vi vår kära sex och kärlek tema vecka. Vi blev som vanligt indelade i grupper så dagen spenderades med Jessica och Hanna. Trotts att vi inte hela tiden hamnade tillsammans så löste vi det kan man säga. Massa mys tjejer, det är härligt att snacka med er!


Sen kom man hem och möttes av en mysig suprise att moster och barnen kom över. Lovely, vi satt och stekte i solen. Sen blev de promenad, garv och lek med barnen. Såklart retar dom mig också som vanligt. Dom försöker få mig att tro att jag är mentalt sjuk eller nått -.- kul tjejer kul!


Jag är så trött att jag håller på att somna vilken sekund som helst. Så jävla kul är jag -.-


I morgon ska vi på bio om hiv. Spännande? Vet ej.


Väntar på ett telefonsamtal som jag inte verkar få. Trist.


Känner mig lite ensam.... FETT kul.


Nej ingen bra kväll.. suprise.

nån som fattar min symbolik?

Goodbye go and die♥


Kommentarer
Postat av: hanna

haha älskar bilden :D:D:D:D

2009-04-21 @ 15:14:40

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback