Inte bra nånstans!

oj, det blev inte alls som jag trodde idag. jag vaknar upp och kan inte andas, jag har inte sovit nått i natt eftersom jag hostat så jag spytt. Ursh så inte bra. Så jag har legt död i soffan hela dagen. Jag har tagit mig ner två gånger under dagen för att hämta tee.

Men jag är lite sur på min syster. Hon sov ju inte hemma, vilken jag blev lite ledsen över eftersom jag är sjuk. Jag tkr faktiskt att hon hade kunnat vart hemma och hjälpt mig lite. Men men. Och nu då idag s har hon bjudit hem Moster och kusinerna. Men eftersom kusinerna är små och väldigt motagliga för bakterier så vill dom ju ine precis träffa mig. så nu är jag bannlyst från nedervåningen. Jag hatar att känna mig "fångad" och obekväm i mitt egna hus. Ursäkta men vafan ska ni hit och göra? Det är ju minnst lika mkt bakterier i huset som i mig? Och den enda grej jag frågar min syrra om hon kan hjälpa mig med, nej de "orkar" hon inte. Ja men tack hörrö. Vad brukar jag göra för dig när du är sjuk liksom..

Jag har skit svårt att andas eftersom jag är täppt i näsan, och min hals känns aldeles sårig så de gör skit ont. Plus att jag inte har någon röst kvar så de suger ju extremt.



Kommentarer
Postat av: hanna

aj då hjärtat :(

Min hals är också helt fucked up, och toooottaly täppt i näsan. inte kul kan jag lovarej. puss

2009-04-29 @ 15:33:09
Postat av: Yohanna

Bli frisk, du är saknad! <3

2009-04-29 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback