Ibland måste man ju ta en sovmorgon!

Oj vad länge jag sov idag. Fett skönt med lov säger jag bara, jag behövde nog få sova ut så jag kan få lite energi snart! Hur som, jag sitter i alla fall nu ihop kurad i soffan med mitt täcke. Det var även där jag somnade igår kväll. Haha det är ju en historia för sig! Jag satt och väntade på att Brothers and Sisters skulle börja, men eftersom att hockeyn drog ut på tiden så blev det jätte försenat. Men jag vägrade låta mamma byta kanal för att jag inte ville missa det när det började. Haha så tillslut somnade hon, och jag satt i soffan och kände att jag skulle vara lite tapper. Så jag hämtade mitt superbekväma täcke och kurade upp mig i den lilla soffan eftersom att mammsen sov i den andra. Men jag somnade jag med tillslut. Haha så jag missade ju i alla fall B&S. Jaja nu kom jag lite från ämnet. Jag sitter i soffan ja, det var där jag var. Jag äter nämligen frukost nu och tittar på Ellen show. Jag ska plugga lite tänkte jag men det har jag ju sagt i flera dagar nu. Jag äter en och en halv avokado. Jag vet inte varför men jag verkligen älskar avokado. Det är bland de godaste som finns. Ett plus är ju att man blir väldigt mätt på det eftersom att den är så fet så man behöver inte äta så mycket. Jag dricker även en jordgubbes smothie till. Super gott. Nej nu SKA jag fanimej plugga!


OMG 2 avsnitt av the hills ligger uppe på mtvs hemsida nu! ASSÅ jag dör det var VÄLDIGT bra avsnitt hörrni! Kika in de om ni nu är såna galna fans som jag är!! Längtar redan efter nästa, för det kommer nog bli en SKIT bra säsong. Och med tanke på att det förmodligen blir den sista, eftersom lauren inte ska vara med i fler, så är den extra dramatiskt!
Kika på dom här!



Tyvär blir det ingen bild just nu sötisar, så stå ut va! jag slänger in en blid på en jäkligt söt vän jag har, som jag tyvär inte pratat med på länge!! Plumsan vi borde typ gå och fika eller bara promenera runt i gammla stan! love you bejb! Puss

Ja jag bjuder på den här bilden bara för två anledningar!! 1. harmy är så himmlans söt, 2. för att jag är kär i det linnet<3

Igår hörrni, så skrämde ugglan skiten ur mig!!

Hon frågade en massa om skillnaden på at-och st-läkare, så jag förklarade vad skillnaden är och frågade såklart varför unga damen ville veta det. Och vet ni vad hon svarar, "nej jag har kommit på att det är det jag vill bli. Problemet är bara att jag går helt fel linje så jag kommer förmodligen byta till tvåan om jag hinner" Fatta rädd jag blev. Kvinnan tar så jävla lång tid på att svara på mitt svar också, så jag blev as rädd. Sen tillslut så sa hon i alla fall att hon skämtade och inte skulle byta linje! Uglann my love, jag känner att jag fick en liten hjärtattack. Så plumsan skräms inte sådär va!
Sötaste ugglan!

Puss på nosen♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Skönt med sovmorgon :)

2009-04-08 @ 14:58:04
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Jennie

Köpt den på Glitter :)

2009-04-08 @ 16:37:28
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Där ser jag ju verkligen ut som en uggla oxå...tack för det så otroligt fina bildutbudet lixom...

<3

2009-04-08 @ 18:40:32
Postat av: haampan!

shiiiet, nu blev jag rädd när du skrev sådär om ugglan. Skrämms lagom liksom.



Hörrö, vad gör du veckan ut? Fika och avnjuta solen känns som en underbar grej för att prata igenom livet, saknar dej ju bejbi :) men tänker på dej, det gör jag sannerligen!!



och avokado är massa gott



kärlek till bennybus

2009-04-09 @ 00:35:45
URL: http://harmy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Yohanna, sluta nu din lilla rumpa! du är alltid lika fejn!

2009-04-09 @ 23:15:27
URL: http://absolutben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback