Ibland är det roligare att låtsas i smyg, än att alla andra fattar vad man håller på med...

Ursh hur ska lilla jag orka upp och gå till skolan i morgon egentligen? Det känns ju inte som om jag kommer att lyckas. I morse när jag väl vaknade så var det verkligen grått ute. Inte kul alls. Nu verkar det dock som om det är lite ljusare. Men det är ju inte fint väder precis. Jag tror jag ska ta en lång dusch och sen eventuellt bege mig ut på lite shopping. Tyvärr är det ingen som vill följa med mig, och själv är det ju inte så kul. Men vi får se hur det blir. Jag skulle vilja köpa något snyggt att ha på mig i morgon för det känns inte som om jag har några kläder. Men ja vi får väl ta och se helt enkelt. Jag tycker att min pappi kan skämmas lite nu, för jag har försökt att få tag i dom i flera dagar nu men har inte fått nått svar. Jag har ju även hört rykten om att min bror är hemma? Stämmer detta eller? Nej fy på dom helt enkelt.

Duschen var det ja. Hm.


Jag tänkte just skriva vad som står på min to do list, men eftersom att det var så patetiskt lite och de mesta gick ut på att vila och take it esay så känner jag att vi kan skippa det! Haha


Ha en bra dag, och alla fina flickor på industrivägen 19, jag ser fram emot kramkalas i morgon.


Puss på nosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback