i love them all

Hej barn.


igår var jag ju som sagt på bio, och den var jätte bra. klart jag vara lite besviken på vissa delar som man hade kortatner aldelles för mycket. men men. det var en bra film i alla fall. marley och jag. vaknade nyss och bör göra mig klar snart, för min farmor fyller 70 år idag så vi ska åka och fira henne. jag har ju till och med handlat en ny klänning och allt. den kommer vara supersöt i sommar också. jag vet dock inte hur jag ska ha mitt håt, för jag har ju så många alternativ liksom XD. haha nej men om jag ska platta/föna det eller om jag ska ha de lockigt. de ser nog bäst ut till min outfit med platt hår. men jag har i alla fall inte bestämt mig ännu.

snart kommer min kära moster och mina två bus kusiner över och säger hej. hoppas de stannar lite längre än så men man vet aldrig. dom har ju vart och hälsat på min psykopatiska moster ett par dagar, så jag har ju inte sett dom på ett tag.

det är så kul när tre tjejer ska göra sig fina och klara samtidigt i ett litet hus med ett badrum.. det här känner jag kommer bli som ett krig. haha men jag är ju fy fan en fighter, jenny starfighter. så de ska ju inte vara nått problem kan man säga. hiho. 


Puss på nosen♥
 

Kommentarer
Postat av: hanna

åh, jag såg också dfen filmen i helgen :)

Såg itne slutet dock :(

juste, det var hos joakim, på en vardag, helt plötsligt blev klockan halv tolv ohc jag var tvugen och stoppa oss båda i säng! :(

2009-04-05 @ 16:06:44

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback